سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد آهنگ های تتلو

این آلبوم در طول هشت ماه منتشر شد. شامل 16 قطعه است. آلبوم به مدت 99 دقیقه است و یکی از آلبوم های طولانی تاریخ موسیقی ایران به حساب میاد. این آلبوم با همکاری دژاوو بند و مرژاک بوده و سبک های رپ ، پاپ اراندبی و ... در اون استفاده شده.

 

1. بشمار (نمره 3.4 از 5)

اولین آهنگ آلبوم که در سیزدهم خرداد 97 منتشر شد آخرین همکاری امیرتتلو با امیرحسین دلبند(دیوا) تنظیم کننده ی کار بود و بعد از این آهنگ دیگه شاهد همکاری این دو نبودیم. این آهنگ که ایده ی اولیش در نوروز 97 بود در حالی که قرار بود با اسم دیگه ای منتشر بشه با این نام منتشر شد.

 

این اهنگ رو شاید بتونیم جز آهنگ های ایرانی  گنگ حساب کنیم در کل تکست نسبتا خوب و تنظیم متوسطی داره و نکته ی جالب اینجاست که این آهنگ ترجیع بند (کوورس) نداره که این خلاقیت جدیدی در ساخت این آهنگ به حساب میاد.

2. هع (نمره 3.8 از 5)

دومین آهنگ آلبوم آخرین آهنگی هستش که در زمانی که امیر در ایران بود منتشر شده و بعد از این آهنگ بود که امیر از کشور رفت. این آهنگ اولین همکاری امیر با مهدی معظم تنظیم کننده ی جدید بود و نتیجه ی خوبی هم حاصل شد.

 

این آهنگ سبکش تتلیتی ( تلفیقی از رپ اراندبی و پاپ) بود و تونست به خوبی نظر مخاطبین رو جلب کنه.

 

تکست آهنگ تقریبا دیسلاو به حساب میاد و میگه که قدرشو ندونستن و حالا پشیمون شدن. ورس اول این آهنگ قافیه های بسیار جالبی داره که بسیار گوش نوازه و باعث شده سطح آهنگ بره بالاتر.